Vampire Diaries Başrol Oyuncularıyla Eğlenceli bir Röportaj

 
 
Gerçekten vampir olabilseydiniz hanginiz daha iyi vampir olurdu ?
Ian Somerhalder (Damon) : Kesinlikle ben
Nina Dobrev (Elena) : Katılıyorum.
Paul Wesley (Stefan) : Ian'ın hipnotize edici gözleri var. Ama Nina , daha ikna edici birisi , ben gerçek vampir olabilir miyim ?
Nina : Ian'da vampir karizması var . Ama Paul'un köpek dişleri var (Paul bize ön taraftaki azı dişlerini gösteriyor ) ve düşünceli bir yapıya sahip.
Oyuncular her zaman kötü adamı oynamayı severler. İkinizde azda olsa Ian'ın kötü adam Damon'ı oynamasını kıskanıyor musunuz ?
Nina : Ben bu konuda şanslıyım çünkü iki farklı karakteri canlandırıyorum : Kötü , kahpe Katherine ve iyilik timsali Elena .
Paul : Karakterlerimizdeki havalı boyutuda bu . Damon'ında iyi bir tarafı var Stefan'ında kötü bir tarafı var.
Ve gelen flashbacklere baktığımız zaman Damon ve Stefan'ın masum hallerini görüyoruz. Daha ölümsüz kişiliklere bürünmedikleri zamanları.
Ian : Damon ve Stefan'ı dostken canlandırmak eğlenceli çünkü günümüzde onları hiç bu halde şekilde göremeyeceğiz.
Paul : Vampir olmadan önceki Stefan , çok karmaşık bir kişi ama bu eğlenceli bir şey. 145 yaşına gelmiş Stefan ise ağır abi gibi. 165 yaşında olan hangi yaşlı liseli gençlerle takılmak ister ki ?
Takım Damon Takım Stefan'a karşı.Sizce fanlar Elenanın kimle olmasını istiyordur?
Paul : Ben Takım Damon'ın başkanıyım. Benim facebook sayfamda 13 yaşından Ashley adında bir kız var . Ben dahil herkesin Damon'dan nefret etmesi için zekiyce şeyler yapıyor.
Ian : (Gülüyor) Demek bu yüzden kapını çaldığım zaman bana bağırıp , kaçmaya başlıyorsun .
Nina : Fanlar ikiye ayrılmış durumda . Bazen '' Niye Stefan'la ayrıldın ? Siz ruh ikizisiniz .'' yada '' Neden Damonla olmuyorsun ? Birlikte mükemmelsiniz.'' diye mektuplar alıyorum.
Kanemicilikleri bir yana , Nina sen olsan gerçek hayata hangisiyle olurdun ?
Nina : Defan'la olurdum - diğer kardeş .
Ian : Yada Stamon .
Nina : Yada Stamon , ki ikisininde özeliklerini almış olurdu. Hem düşünceli , olgun ve tatlı hem de bazen deli ve eğlenceli olabilen birisi.
Sizin egonuz ve karakteriniz'in egosu arasında ne kadar fark var ?
Ian : Ben insanları öldürmeye ve yemeğe bayılıyorum.
Paul : Ve bende ormanın içinde küçük hayvanları avlamaya bayılıyorum. Hayır !
Ian : Damon'ın benim gibi şehvetli bir yaşantısı var. Ama aslında yanlız bir adam.Ben nasıl böyle yanlız olunabilir biliyorum.
Paul : Ian ve benim kendi hayatlarımızı yönetmek konusunda direk bir ortak yanımız var. İkimizde çok genç yaşımızda evlerimizden ayrıldık. Ben 16 yaşımdayken tek başıma New York'ta çalışmaya başlamıştım. Üstelik benim kasabam'da değildi.
Ian : Bende 16 doğum günümün olduğu hafta evimi terk ettim.
Nina : Ben 17'imde zorla evimi terk etmiştim. Bu benim Elena ile ilişki kurmama yardım ediyor. Onun ailesi ölsede bakması gerekn bir kardeşi var bu yüzden hiç kimseyi terk edemez.
Birbirinize çok yakın bir cast'sınız.Bize birbiriniz ve kendiniz hakkında ilginç şeyler söyleyin
Paul : Benim gerçek soyadım Wasilewski. Gençken Polanyada yaşamıştım.
Elena : Bulgaristanda doğdum. Orda büyümenin değişik bir şey olduğunu paylaşabilirim.
Paul : Benim Nina'ın müstehcen şekilde sakız çignemesiyle ilgili büyük sorunlarım var .
Nina : Paul benden sakızları saklıyor.
Ian : Paul tekstleri çok yüksek sesle okur.
Nina : Havaii'den bir kedi aldım.
Ian : Kediyi Lost'un setinde kumsalda bulmuştum.
İşte şimdi yapımcının sizin için söyledikleri ;'' Hepimiz bir gün Nina için çalışıcağız.Nina akıllı bir iş kadını ve ne istediğini çok iyi biliyor.''
Ian :Şimdiden Nina için çalışıyoruz.
Nina : Ben oğlak burcuyum - çok inatcıyımdır.
'' Paul düşünceli , uyanık bir adamdır ve kendi karakteri ile özleşmek için çok çalışır.''
Paul : Bunu iltifat olarak alıyorum.
Ve son olarak ta ; '' Ian zaten bir vampir . Sizin gözlerinizin içine bakar ve onun istediği her şeyi yapabilirsiniz. ''
Ian : İşte bunu denerim. (Gülüyor)
Paul : Yani sadece Ian mı havalı olduğuna dair övülüyor ? Nina'nın patron havası var .Paul'un ise oturması ve somurtmasını konuşuyorlar ve Ian'ın gizli güçleri var.Teşekkürler , çocuklar . Bu çok ilginçti. Ben Damon'a benzeyen bir çok karakteri oynadım.
Ian : Bense hiç bir karakterimde bu kadar eğlenmemiştim.Lost'taki Boone karakterim çok çekingendi. Ayrıca çok güçlü de değildi. Bu yüzden Damon beni çok çekiyor.
Kaç kez dizinin kaynağının Twilight'tan önce yazıldğını söylemek zorunda kaldınız ?
Ian : 476 kez olabilir. Paul ve ben bunu defalarca dile getirdik. '' Biz Edward Cullen değiliz '' demek biraz yardımcı oldu.
Paul : İnsanlar bana 'Twilight'ta oynayabilirdiniz '' diye soruyordu . Ben de şöyle diyordum ; Ben vampire benzeyebileyim diye şaçlarımı böyle yapmıyorum. Bu şaç şekline 10 yıldır sahibim.
İtiraf edin ! Hiç '' New Moon'u'' izlediniz mi ?
Elena : Ben izledim. Kitaplarınıda okumuştum bence harikalar. Ben Twilight'ta karşı alıngan değilim.
Ian : Biz müteşekiriz .
Paul : Onların başarıları sayesinde bazı vampir projeleri kutularından çıkıyorlar.
Diziye katılmadan önce hangi vampir show'unun fanıydınız ?
Ian :Ben New Orleans'lıyım yani Anne Rice İle büyüdüm.
Nina : '' Vampirlerle Görüşme '' - Brad Pitt ve vampir dişleri . Vampir dişleri başka kime daha iyi yakışır ki ?
Ian : Ian Somerhalder ve Paul Wesley'de daha iyi durur.
 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !